راه‌اندازی کسب و کار
صنعت و تولید
تجارت بین‌الملل
بهداشت و سلامت
صنعت گردشگری
فرهنگی و هنری

پنجره واحد مناطق آزاد

اصلاح پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی

اصلاح پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی

صنعت و تولید
پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی
فعال اقتصادی شروع

توضیح خدمت

درصورتی که پروانه صادر شده به هر دلیلی نیاز به اصلاح، حذف، افزودن محصول یا اعمال تغییر داشته باشد، فعال اقتصادی می‌بایست درخواست اصلاح پروانه بدهد.

پیش نیاز خدمت

  • صدور پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی

دستورالعمل دریافت خدمت

برای دریافت تمام خدمات وب‌سایت، می‌بایست ثبت‌نام کرده باشید.

  • برای درخواست این خدمت، روی دکمه «شروع» در بالای صفحه کلیک کنید. در صورتِ نداشتن حساب کاربری، می‌بایست ثبت‌نام کنید و اگر قبلا ثبت‌نام کرده‌اید، وارد حساب‌ کاربری‌تان شوید.
  • دکمه «شروع» این خدمت را به صورت خودکار به میز خدمت‌تان اضافه می‌کند. برای اطلاع از آخرین وضعیت و پی‌گیری سابقه درخواست‌ها به آن نیاز دارید.
  • ابتدا در فرم مربوطه، پروانه بهره‌برداری را که از قبل صادر شده، انتخاب و قانون را تأیید نمایید.
  • اطلاعات پروانه برای ویرایش اطلاعات نمایش داده می‌شود.
  • پس از تأیید درستیِ اطلاعات وارد شده، روی دکمه تأیید و ثبت کلیک کنید.
  • پرونده از کارتابل شما خارج می‌شود و و کارشناس منطقه درخواست شما را بررسی می‌کند. در صورت وجود مشکل پرونده به شما بازگردانده می‌شود تا تغییرات لازم را در آن اعمال کنید. در غیر این صورت از شما برای دریافت مدارک و مستندات دعوت می‌شود.
  • پس از مراجعه حضوری و تحویل مدارک، در صورت تأییدْ پروانه اصلاح می‌شود و به امضای مدیر می‌رسد.
  • برای دریافت پروانه اصلاح‌شده که در دبیرخانه منطقه خودتان شماره شده، می‌بایست به آن منطقه مراجعه کنید.
  • در این مرحله می‌توانید نسخه الکترونیکی را در سامانه مشاهده کنید.

اطلاعات بیشتر

نکته ۱: کسانی که از قبل در سامانه بهین‌یاب جواز تأسیس فعال و معتبر داشته‌اند، جواز تأسیس‌شان در سامانه موجود است و فقط کافی‌ست درخواست پروانه بهره‌برداری بدهند.

نکته2: کسانی که از قبل در سامانه بهین‌یاب پروانه بهره‌برداری داشته‌اند، پروانه بهره‌برداری‌شان در سامانه موجود است و فقط کافی است درخواست پروانه بهره‌برداری بدهند.

نکته ۳: کسانی که جوازشان نه در سامانه بهین‌یاب ثبت شده و نه در منطقه مستنداتی از آن وجود دارد، می‌بایست اطلاعات پرونده کاغذی را وارد سیستم کنند.

در صورتی که نکات ۱ و ۲ در مورد پرونده شما صدق می‌کند، ولی در سامانه مشاهده نمی‌کنید با مرکز تماس یا منطقه خود تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

مطالب این صفحه چقدر برای شما مفید بود؟
نسخه بتا