دستورالعمل دریافت خدمت
برای دریافت تمام خدمات وبسایت، میبایست ثبتنام کرده باشید.
- برای درخواست این خدمت، روی دکمه «شروع» در بالای صفحه کلیک کنید. در صورتِ نداشتن حساب کاربری، میبایست ثبتنام کنید و اگر قبلا ثبتنام کردهاید، وارد حساب کاربریتان شوید.
- دکمه «شروع» این خدمت را به صورت خودکار به میز خدمتتان اضافه میکند. برای اطلاع از آخرین وضعیت و پیگیری سابقه درخواستها به آن نیاز دارید.
- بعد از انتخاب منطقه مورد نظر و موافقت با قوانین آن، فرم درخواست مجوز فعالیت مؤسسه فرهنگی و هنری نمایش داده میشود.
- در این مرحله میبایست فرم مربوطه را پُر کرده و با ارائه کلیات طرح، مستندات مورد نیاز شامل رزومه مرتبط با موضوع انتخاب شده و سوابق تحصیلی را بارگذاری کنید.
- پس از تأیید صحت اطلاعات وارد شده، روی دکمه تأیید و ثبت کلیک کنید.
- درخواست شما در مدیریت فرهنگی و هنری و در صورت لزوم کمیسیون تخصصی، بررسی میشود. چنانچه اطلاعات ثبت شده ناقص باشد، درخواست برای تکمیل و اصلاح اطلاعات به شما برمیگردد.
- پس از تأیید درخواست در مدیریت فرهنگی و هنری و یا کمیسیون تخصصی، استعلامهای لازم انجام میگیرد. چنانچه در استعلامها ایراداتی مشاهده شود، پرونده برای رفع ایرادات به شما بازگردانده میشود.
- پس از آنکه استعلامها به نتایج مطلوب برسند، کارشناسان سازمان از محل طرح بازدید کرده و گزارش بازدید را ثبت میکنند. چنانچه براساس گزارش بازدید نیاز به اصلاحاتی در طرح یا محل باشد، موارد لازم به اطلاع شما خواهد رسید.
- پس از تأیید نهایی طرح و محل، لازم است تا کارمزد صدور مجوز را پرداخت کنید. در این مرحله مجوز فعالیت مؤسسه فرهنگی و هنری صادر میشود و از طریق سامانه قابل مشاهده خواهد بود.