راه‌اندازی کسب و کار
صنعت و تولید
تجارت بین‌الملل
بهداشت و سلامت
صنعت گردشگری
فرهنگی و هنری

پنجره واحد مناطق آزاد

درخواست کد ISIC برای محصولات جدید

درخواست کد ISIC برای محصولات جدید

صنعت و تولید
درخواست کد ISIC برای محصولات جدید
فعال اقتصادی شروع

توضیح خدمت

کد ISIC یک کد شناسایی طبقه‌بندی بین‌المللی برای صنایع مختلف است. این طبقه‌بندی براساس نوع فعالیت اقتصادی درنظر گرفته شده و شیوه‌ای راهگشا برای شناسایی محصولات در تمام دنیاست. در عین‌حال کشورها مجازند علاوه بر تعداد محصولات گفته‌شده در این فهرست، تعداد مشخصی از محصولات مورد نظر خودشان را نیز به آن اضافه کنند.

درصورت نبودن نام محصول تولیدی در این فهرست، فعالان اقتصادی می‌بایست برای کد ISIC این محصول جدید درخواست بدهند تا به فهرست افزوده شود.

دستورالعمل دریافت خدمت

برای دریافت تمام خدمات وب‌سایت، می‌بایست ثبت‌نام کرده باشید.

  • برای درخواست این خدمت، روی دکمه «شروع» در بالای صفحه کلیک کنید. در صورتِ نداشتن حساب کاربری، می‌بایست ثبت‌نام کنید و اگر قبلا ثبت‌نام کرده‌اید، وارد حساب‌ کاربری‌تان شوید.
  • پس از تأیید قوانین و جستجو در فهرست ISIC، درصورتی‌که محصول تولیدی شما در آن نیست می‌بایست درخواست محصول جدید را بزنید و به پرسش‌های مربوطه در فرم پاسخ دهید و مشخص کنید محصول در چه زیرمجموعه‌ای قرار دارد.
  • کارشناس مربوطه فرم را بررسی می‌کند و در صورت تأیید، این محصول با سیستم سامانه صنایع کشور به اشتراک گذاشته و کد محصول صادر می‌شود.

اطلاعات بیشتر

نکته ۱: کد محصول ISIC در گروه خدمت‌های جواز تأسیس واحد صنعتی، پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی، جواز تأسیس واحد صنعتی استخراج رمزارز، پروانه بهره‌برداری واحد صنعتی استخراج رمزارز و در کمیسیون ارزش‌افزوده مورد نیاز است.

خدمات مرتبط

مطالب این صفحه چقدر برای شما مفید بود؟
نسخه بتا