راه‌اندازی کسب و کار
صنعت و تولید
تجارت بین‌الملل
بهداشت و سلامت
صنعت گردشگری
فرهنگی و هنری

پنجره واحد مناطق آزاد

تمدید مجوز فعالیت اقتصادی

تمدید مجوز فعالیت اقتصادی

راه‌اندازی کسب‌وکار
مجوز فعالیت اقتصادی
فعال اقتصادی

توضیح خدمت

براساس قوانین هر منطقه، برای مجوز فعالیت اقتصادی آن منطقه تاریخ انقضائی در نظر گرفته شده است و پس از آن تاریخ می‌بایست تمدید شود. سامانه به طور خودکار اتمام اعتبار مجوز فعالیت اقتصادی را به اطلاع فعال اقتصادی می‌رساند.

دستورالعمل دریافت خدمت

برای دریافت تمام خدمات وب‌سایت، می‌بایست ثبت‌نام کرده باشید.

  • برای درخواست این خدمت، روی دکمه «شروع» در بالای صفحه کلیک کنید. در صورتِ نداشتن حساب کاربری، می‌بایست ثبت‌نام کنید و اگر قبلا ثبت‌نام کرده‌اید، وارد حساب‌ کاربری‌تان شوید.
  • برای تمدید مجوز فعالیت اقتصادی کافی‌ست پس از تأیید قوانین، کد شیمای مرتبط با مجوز اقتصادی مربوطه را در فرم انتخاب و درخواست را تأیید کنید.
  • پس از مراجعه حضوری به سازمان منطقه و پرداخت عوارض تمدید مجوز فعالیت اقتصادی، مجوز تمدید می‌شود.
  • برای دریافت مجوز فعالیت اقتصادی که در دبیرخانه منطقه خودتان شماره شده، می‌بایست به آن منطقه مراجعه کنید.
  • نسخه الکترونیکی مجوز فعالیت اقتصادی در کارتابل شما قابل مشاهده است.

اطلاعات بیشتر

نکته ۱: فعالیت در هر منطقه نیازمند درخواست مجوز فعالیت اقتصادی مخصوص به آن منطقه است. (به عنوان مثال یک فعال اقتصادی برای فعالیت در دو منطقه کیش و قشم نیازمند دو مجوز فعالیت اقتصادی‌ست)


نکته ۲: فعالیتِ هر تعداد واحد اقتصادی توسط یک فعال اقتصادی در یک منطقه نیازمند مجوز فعالیت اقتصادی به تعداد بنگاه‌های اقتصادی‌ست. (به عنوان مثال یک فعال اقتصادی برای داشتن سه واحد اقتصادی در منطقه آزاد انزلی نیازمند سه مجوز فعالیت اقتصادی‌ست)


نکته ۳: اطلاعات ذکرشده در فرم‌های درخواست مجوز فعالیت اقتصادی، برای استعلام به تمام سازمان‌های مربوطه در مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی ارسال می‌شود و درصورت مغایرت با واقعیت، موجب از دست‌دادن خدمت درخواستی می‌شود.


نکته ۴: فعالان اقتصادی‌ای که درخواست مجوز فعالیت اقتصادی پیمانکاری می‌کنند، می‌بایست اطلاعات مجوز فعالیت اقتصادی صاحب کار را نیز وارد کنند.


نکته ۵: مراحل درخواست تمدید مجوز فعالیت اقتصادی برای همه طبقه‌بندی‌های مجوز فعالیت اقتصادی صنعتی، مجوز فعالیت اقتصادی پیمانکاری، مجوز فعالیت اقتصادی اصناف و سایر موارد یکسان است.

خدمات مرتبط

مطالب این صفحه چقدر برای شما مفید بود؟
نسخه بتا